کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746827652 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317533 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی جدید گوگل مپس برای خودروهای برقی

به گزارش سافت گذر، شارژ دوباره باتری در سفرهای طولانی مدت یکی از مشکلاتی است که خریداران خودروهای برقی با آن مواجه هستند زیرا هنوز ایستگاه های شارژ این وسایل مانند پمپ بنزین های سنتی همه جا یافت نمی شوند. البته اخیراً شرکتی به نام StoreDot تکنولوژی ابداع کرده که مدت زمان شارژ شدن باتری خودروهای برقی را به شدت کاهش می دهد اما تا زمانی که ایده او به واقعیت تبدیل شود، گوگل دست به کار شده و ویژگی به گوگل مپس آورده تا دارندگان خودروهای برقی راحت تر بتوانند سفرهایشان را برنامه ریزی کنند.

گوگل گوگل مپس مپس Google Maps خودروهای برقی

برای سفرهای طولانی مدتی که در پیش دارید و باید خودروی برقی خود را چندین بار شارژ کنید، گوگل مپس به سرعت تمامی ایستگاه های شارژ به همراه بهترین مسیر دسترسی به آنها را نشان خواهد داد. این کار به صورت کاملاً اتوماتیک انجام می شود و خودِ برنامه هم به افراد اجازه می دهد ببینند مدت زمان لازم برای شارژ چه قدر است.

در سفرهایی که به یک بار شارژ خودرو نیاز است هم گوگل چند ایستگاه را نشان خواهد داد تا کاربران یکی از آنها را انتخاب کنند. برای اینکه تصمیم گیری آسان تر شود، گوگل مپس کافی شاپ ها یا فروشگاه های مختلف را نیز نمایش می دهد تا اگر کسی خواست حین شارژ شدن ماشین، مواد غذایی مورد نیازش را خریداری کند.

گوگل گوگل مپس مپس Google Maps خودروهای برقی

در نهایت، برخی از کاربران اروپایی توانسته اند شاهد ویژگی بخصوصی باشند که روش های پرداخت تأیید شده را نشان می دهد. ظاهراً پیدا کردن بهترین شیوه پرداخت در قاره سبز یکی از کارهای سختی است که باید رانندگان خودروهای برقی انجام دهند بنابراین این قابلیت گوگل مپس به آنها کمک بسیاری خواهد کرد. این ویژگی فعلاً فقط در 12 کشور عرضه شده اما به زودی به کشورهای بیشتری خواهد آمد.

تمامی این قابلیت ها در حال عرضه شدن برای ایستگاه های Polestar 2 و Volvo XC40 Recharge هستند که از پلتفرم Android Automotive OS (متفاوت با Android Auto) بهره می برند. سایر ایستگاه ها هم قرار است به زودی از پلتفرم نامبرده استفاده کنند هرچند باید در همه آنها گوگل مپس نصب شده باشد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48439 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/09 تعداد مشاهده: 1987
سافت گذر